2013. július 29., hétfő

9.rész My little Angel

Hi Guuuuuuuuuuuys! ;)
És dobpergést!!! Íme a 9.rész:))) köszönöm az előző részhez érkező 4 komit:*** Jól esett:)) És mit látnak szemeim egy új olvasó:) ( nem feliratkozó)  Imádlak titeket:))) Elég pörgős napnak nézek elébe:) Nagyon fit vagyok máma :DD Na elég a rizsából:))) 3 komi és kövi:*** Jó olvasást:D
Hope xx


~°~°~




Oda adtam neki a ruháit és segítettem fel öltözni neki. Hátul kikötöttem neki a kórházi ruhát, amelyet álmában aggattak rá. Bekapcsoltam neki melltartóját. Persze, mindezt úgy, hogy háttal állt nekem. Nem járt el a kezem. Felhúztam  aranyos kis egybe ruhájának hátul lévő cipzárját és felém fordítottam.

-Gyönyörű vagy!- mondtam és megcsókoltam. Leültettem az ágyra és megvárta míg felöltözök. Miután elkészültem beraktam egy táskába minden cuccát és leemeltem az ágyról.
- Liam.-nevetett.- Letudok szállni egyedül is!- kulcsolta össze ujjainkat.
- Tudom! De gondoskodni szeretnék rólad..-hallgattam el.
- Amíg meg nem halok?- kérdezte nyugodtan. Elfordítottam fejemet és kimentünk az ajtón.
- Mehetünk?- kérdeztem Elentől.
-Igen, az orvossal már lebeszéltünk mindent! Minden reggel kijön majd egy nővér hozzánk, hogy beadja az injekciót.
- Hogy mi van?- akadt ki Hope.- Minek nekem injekció? És minek nekem nővér?

~ Hoe szemszöge~
- Szívem, nyugodj meg!- ölelt magához anya.- Minden nap egy injekciós tűt kell kapj!- simogatta anya a hajamat.
- Minek?-kérdeztem.- Nem vagyok én olyan beteg!- tettem karba kezemet. - Vagy még is? -könnyek jelentek meg anyu szemében.

Megértettem. Kevés időm van...Sosem Anorexia volt. Félre kezeltek. Az orvosok hibája! Még talán élhetnék! Egy jó ideig.... Nem....ez nem lehet igaz!

- Hamarosan...hamarosan meghalok!-néztem a kórház rideg csempéjét. - És erről maguk tehetnek!! Csak maguk!- könnyes szemmel felnéztem és kiabálni kezdtem. Mindent és mindenkit félre lökve futottam. Nem tudtam hová, de futottam. Talán.....a világ elől menekültem...a betegségem elől. Elhagytam a kórház falait. Riporterek ezrei özönlöttek utánam. Tehát megtudták. Nem tartott sokáig. Erre nem gondoltam. Ez a felhajtás..ez a nyár..ami az utolsó pár hónapomat jelentette..hatalmas felhajtásokkal fog telni? A kertünk leghátsó szegletébe menekültem. Ott állt egy öreg tölgy fa. Felmásztam rá. Időm nagy részét mindig itt töltöttem. Mintha ez a fa, velem együtt kelt volna életre. Megnyugtat. Láttam rajta néhány sárga levelet. Mindig szép zöld volt nyáron. Ez különös. Gondolat menetemből Liam ugrasztott ki.

- A riporterek, a kórház előtt voltak. Megtudták Liam!- hosszú csönd után..ez volt a mondatom.
- Úgy sajnálom...- hallgatott el. - Most mit csináljunk?- kérdezte.
- Nem tudom!- ráztam meg a fejem.

Ránéztem Liamra. Gyönyörű barna haja felzselézve. Arca kicsit borostás, ezáltal még vonzóbb. Meseszép hatalmas barna szemei csillogtak. Telt ajka hívogatott. Megőrjített ez a látvány. De ezt a látványt..hamarosan nem csodálhatom már. Már nem láthatom,  már nem. Akaratom ellenére is könnyek szöktek a szemembe.

- Mi a baj Hope?- nézett rám Liam aggódó tekintettel.
- Liam, hamarosan már nem nézhetlek, nem hallhatom a szuszogásodat. Nem szívhatom be mámorító illatodat. Nem ízelhetem csókunkat. Nem érezhetem tested melegét miközben a karjaidban tartasz. Hamarosan elkel búcsúznunk. És te még meg kérded mi a baj?- egy könnycsepp utat tört magának és lefolyott az arcomon.

- Igen, én is gondolkoztam már ezen. Nem vagyok abban biztos...hogy képes leszek-e elviselni és abban a tudatban élni, hogy te már nem létezel.  De mindig azzal nyugtatgatom magam, hogy még van kiút, de tudom, hogy nincs. Túlságosan is megszerettelek Hope. És a hiányod felemésztene. Túl közel engedtelek magamhoz. És ez így nem jó.- nézte lelógó lábait a fáról.

Szavai szívemig hatoltak és egyenként hagytak rajta sebeket,. Tudtam mi következik. De nem akartam hallani. Komolyan ennyi lett volna? Kemény másfél nap? Nem..nem ezt nem hagyhatom.

- Mit akarsz ezzel mondani?- remegett hangom.
- Talán...nem kellett volna...
- Nem, nem Liam! Ne mond ezt!- ölébe vetettem magam és zokogni kezdtem.
- Nyugi, Hope. Csak egy ötlet volt. Egy nagyon rossz ötlet. Majd megoldjuk valahogy.- simogatta hátamat.
- Csak, csak többet ne mondj ilyeneket jó?- néztem fel rá. Válaszkép megcsókolt.
- Te vagy az én angyalom!- simított végig arcomon.- az én kis angyalom.
- Ne mond ezt Liam... Én nem vagyok angyal.- könnyeim egyre ritkábbak lettek.
- De, az vagy. Súlyos betegséggel....- ölelt magához.

***

Lefektetett az ágyra . Gondosan betakart, és nyomott egy puszit a fejemre.

- Ma még látlak?- kérdeztem tőle. Bólintott egyet.

Lehunytam szemeimet és arra koncentráltam, hogy elaludjak. Kezét óvatosan kicsúsztatta enyéim közül. Éreztem, hogy még néz, de nem nyitottam ki szemeimet.

- My little Angel!- suttogta.



11 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett!!*---*
    Várom a kövit!!
    puszi L.

    VálaszTörlés
  2. imádom<3. siess a kövivel;)

    VálaszTörlés
  3. Hello my dear angel! ♥
    Vééégreee 9.rész!:D Nem tudod mióta vártam má rá...Ismételjem önmagam most is,mint mindig?Hmmmm...igen!Ki*aszottul jól írsz még mindig,imádom az egészet,egyszerűen wááá.Oké,ezzel nagyjàból mindent elmondtam:D.Hope...istenem,úgy sajnálom őt,bárcsak vissza lehetne fordítani a betegségét,vagy csak megállítani az időt:'(
    Liam szokásához híven eszméletlenül édes volt,olvadoztam rendesen.Szokásodhoz híven ismét zseniálisan fantasztikus irományt kreálltál nekünk,kérlek siess a kövivel!:)

    Nem tudod,hogy mennyire elmondhatatlanul örülök annak,hogy tovább írod a Harry Styles and Me-t, és nem hagyod abba.Büszke vagyok rád,hogy túljutottál a hullámvölgyön,és szeretném,ha tudnád,hogy rám mindig számíthatsz,itt leszek neked,mint olvasóként,mint csak barátként!
    Love u ♥ xx ~Anne Norina Joiner~

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ANNNAAAAAAA<333333333333 Olvadok tőled:) igyekszek a legjobbat kihozni magamból:)


      Hát igen:)....kikerültem....remélem örökre:) puszi pacsi lávcsi babi:*

      Törlés
  4. Szia!

    Most találtam a blogod, és egyszerűen imádom. Annyira megható és szivbemarkoló, ehhez foghatót még nem olvastam.
    Nagyon szuper a történet!
    Számithatsz rám rendszeres olvasóként!
    Siess a kövi résszel!

    xxxx Jule

    VálaszTörlés
  5. Szia Doram.......hat hol is kezdjem ez egy csodas resz lett ,,,,,elosozris bocsi hogy csak most irok bar elovastam mar a reszt talan most jot el az ideje hogy irjak,,,,,,CSodas resz lett es minden reszt ebben a blogban csak szeretni tudok.....amit mindig elmodok hogy annyi de annyi erzelem van benne Dori te szivedet lelkedet oda adod a blogjaidba .......bamulatos mennyi tehetseged van egyszerun oda vagyok minden egyes irasodert es buszke si rad hogy minden utan ....sok megprobaltatas utan az eleteb itt vagy eleteros magabiztos ,gyonyoru okos lany ......aki szerintem a vialg osszes szeretettet megerdemli.....en nem tudom de amit tudsz rollam hogy utalamom Taylor Swift.....vagy meg sem egy okbol nem utalam mert szinet a kezdetek kezdten neked ontotem ki a kis dramamat hogy mennyire is utalom ot....te voltal az egyetlen aki megertett senki nem volt ugy hogy megertsen vagy legalabb elfogadja ezt ...na meg szinte vegig jatszom tobbszor hogy is bartkoztunk ossze .....azt hiszem van amit maid a gyerekeimnek meseljek hogy hogyan is ismerkedtunk meg :)......Konnyeket csal a szemembe hogy igy internetek keresztul is milyen fontos vagy nekem .....Es ezt a blogot ugy modn a kedvemert kezdted el mivel a baratnom szeretett volan blogot olvasni Laimeset....Koszonom neked amikor ezt megteted ertem vagy csak hogy mindig meghalgatsz tudtam hogy te es en barmit megtenenk egyamsert...neha sirok ha a tavolsagra gondolok kozted meg koztem de tudom hogy ez nem szamit ha ilyen baratokra lel az ember akkor mind 1 is a tavolsag........SZERETLEK :* <3
    ~Henrietta :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia drágám! Hú, hát ez igazán igazán nagyon szép Commentált volt :') nagyon elérzékenyültem. Igen, valóban sok mindenen mentem keresztül. És köszönöm, hogy ez időkben mellettem álltál. At hiszem mindent tudok rólad. És megértelek. nagyon nagyon szeretlek <3333333333
      Dóri xx

      Törlés
    2. En is szeretlek....+ en betartom az igeretemet es te is :* :<3 ~Hencike

      Törlés