2013. június 11., kedd

Díj

Szervusztok!!!:))
Most nem új résszel jöttem!! ( ne feledjétek még kell két komment ahhoz, hogy tegyek fel úr részt)
Íme az első DÍJAM c':
Szabályok:
1.Írj magadról 11. dolgot.
2.A jelölő minden kérdésére őszintén válaszolni kell!
3.Tegyél fel 11. kérdést a saját jelöltjeidnek.
4.Küld tovább 11. embernek! (Az alap,hogy nem lehet visszaküldeni.)

1,
  • Barna a szemem, barna a hajam
  • Directioner vagyok
  • 14 vagyok
  • 3 legjobb barátnőm van!! Szandra, Rebeka, Rebeka(:D)
  • rühellek tanulni;)
  • van egy bátyám
  • Van egy lelki társam: Dávid
  • 1 legjobb barátom van: Gergő
  • Mindig meghatódok a kommentjeiteken 
  • Nagyon magamba fordultam.
  • Sajnos, elég rossz módszerekhez folyamodtam ezáltal
2,
1.Miért döntöttél úgy, hogy blogolni kezdesz?
Tudjátok amikor az ember nagyon magába fordul keres valami elfoglaltságot. Amivel eltudja felejteni egy kis időre miközben azt a dolgot műveli. Amivel kifejezheti magát. Nos én ezért kezdtem el blogot írni.De egy jó tanács: Ne váljon a rögeszmétekké, nem jó, ha álmokból építesz fel várat. Könnyen elvezetnek a valóságtól.... és a végén nem találsz majd vissza...
2.A családod tud a blogodról?
Erről igen..1-ről nem tud....mert az nagyon depressziós...az a címe Dear Diary...rólam szól..miden valós benne...
3.Miszerint választottad ki a főszereplőt/főszereplőket?
Az 1D-t azért mert imádom őket... és mikor írom a részeket akkor egy kicsit úgy érzem velem vannak. Hope-t...talán mert teljesen tükröz engem.... én nem szenvedek ilyen betegségben... de legbelül teljesen leépültnek, összetörtnek érzem magam..ahogy Hope személye is lesz a blog kibontakozása közben.
4.Kedvenc zenéd?
Uh, rengeteg van:D
5.Mi az álmod?
Hogy egyszer a világ bármely könyves boltjában az én könyveimet pillantom meg a kirakatban. Van egy másik is, hogy találkozok a One Directionnal.
6.Ha egy napra varázserőt kapnál, és megtehetnél BÁRMIT, mit csinálnál?
Egy olyan védő burkot varázsolnék magam köré ami megvéd az emberek rosszalló megjegyzéseitől, a fájdalmas beszólásoktól..
7.Nyár vagy tél?
Nyár:3
8.Hány éves vagy?
14
9.Mi inspirál írás közben?
Nem tudom, talán az, hogy tetszik az emberekben és ilyenkor önmagam vagyok :)
10.Hol látod magad 10 év múlva?
Mondhatnám, hogy már nem a földön?? Amúgy remélem Londonban mint író ( regény vagy dalszöveg író) De modellnek is eltudnám képzelni magamat.
11.Mi ragadott meg először a One Direction-ben?(már ha szereted őket)
A hangjuk, majd megnéztem néhány videót és akkor a lelkük, majd jobban szemügyre vettem a külsőjüket!:))
3.

Milyen blogról álmodsz?
Mi szeretnél lenni, majd 10 év múlva?
Mi  kedvenc idézeted?
Mi a kedvenc színed?
Van-e állatod?
Mi a kedvenc filmed?
Ki a kedvenc sztárod és bandád?
Szereted az One Directiont?
Mi a kedvenc filmed?
Hány éves vagy?
Van valami cél kitűzésed?
4.
Szandra-nak
Nessa-nak
Lilla-nak
Edina-nak
Cece-nek
bocsi de többet nem tudok így most le írni:/ nem jut eszembe más pedig egy csomót olvasok bocsi://

más: Akkor szeretnék még 2 komit látni a 6.részhez és akkor hozok egy új részt megígérem ez most jó hosszú lesz!! 
Hope xx


2 megjegyzés:

  1. nagyon jó a blogod!már alig várom a következő részt.siess vele kérlek!csak így tovább!ügyes vagy. :) <33

    VálaszTörlés
  2. nagyon szépen köszönöm!!:)))<3 Fent is a következő rész!:))

    VálaszTörlés