2013. október 7., hétfő

11.rész

Együtt vacsoráztunk Liamékkel. Vagyis Liamék vacsoráztak velünk.  Anya és Karen remekül főz de, ha együtt csinálnak valami kaját egyszerűen isteni. Remek hangulatban telt a vacsora, majd Liam letette az evőeszközöket.

- Most, hogy így összeültünk.-kezdte.- Szeretném az engedélyetek kérni.
- Még is mire?-mosolyogtam anyáék.
- Elszeretném vinni Velencébe Hope-t-  nézett rám.

Szemeim kikerekedtek, szívverésem felgyorsult. Velencébe??? Látom Velencét?? Úristeeeeen!

- Á, anya ugye mehetek?- könyörögtem.
- Nem is tudom..... Liam tudsz rá vigyázni?- ráncolta anyu a szemöldökét.
- Persze, és elvisszük az egyik nővért is...hogy betudja adagolni a tűket reggelente..

Anyáék tanakodni kezdtek. Én szorosan fogtam Liam kezét, míg meg nem született a válasz.

- Nos...arra a döntésre jutottunk, hogy  elengedünk.... egy feltétellel!- mondták szigorúan.

 Szorosabban kezdtem el szorítani Liam kezét.  Szegénynek talán a vérkeringése is leállt.

- Ha nem lesz Hope terhes mire haza jöttök!- mondták komolyan.


Össze néztünk Liammel. Elkapott minket a röhögőgörcs. Pár percig biztos, hogy nem tudtunk megszólalni. Hogy lenne rögtön gyerek? Istenem, néha olyan hülyeségeket beszélnek. Hiszen....nekem gyerekem se lehet. kevesebb mint két és fél hónapom van vissza. Képtelenség lenne..
Liam észrevette a szomorúságot az arcomon. Tudta miért vagyok ilyen lehangolt. Ugyan arra gondoltunk. Kedvesen megsimogatta a kezemet és egy együtt érző mosolyt küldött felém.

- Gyere menjünk fel.- súgta fülembe.

Bólintottam egyet, majd megköszöntük a vacsorát és felmentünk a szobámba. Bezárta az ajtót(?)
Leültem az ágyra  és figyeltem őt miközben közeledett felém.  Tökéletes arcvonásai most is lágyak voltak. Elfeküdtem az ágyon lában egy kisebb terpeszben helyezkedtek el. Mintha tekintetével irányította volna testemet. Kicsit rám nehezkedve megcsókolt. Nyelve azonnal megtalálta az utat a számba és párbajra hívta az enyémet. Percek múlva  egy aprócska nyögés hagyta el a száját.

- Elmegyek zuhanyozni!- mosolygott és  bement a fürdőbe.

Kipirultan felültem és magam elé meredtem. Liam tud ilyet is? Mármint  ilyen határozott. Már egy ideje bent volt.  Így, úgy döntöttem, hogy  megágyazok. Perceken belül elállt a zuhanyrózsa csobogó hangja. Hallottam egy kis szitkozódást. Majd a nevemet.

- Hope, hozz be egy törülközőt léci!- kiabálta a fürdőszobából.Odamentem a szekrényemhez és kivettem egyet.
- Ide teszem az ajtó elé oké?-  kérdeztem.
- Azt mondtam, hogy hozd be! Nem azt, hogy tedd le az ajtó elé!

Nagyot nyeltem. Remegő kezem lassacskán lenyomta az ajtó kilincset. Nyugalom Hope mindvégig a szemébe fogsz nézni. Mondogattam magamba.

Bevittem és a földet néztem úgy adtam oda neki a törülközőt. Megfogta államat és óvatosan felemelte a fejemet. Megcsókolt.

- Nyugi Hope!- mosolygott. - A barátnőm vagy!
- Tudom.... csak.- elpirultam.- Ez olyan kellemetlen.
- Hope, mint mondtam a barátnőm vagy. - feltekerte magára a törülközőt és megölelt.- Érezni is fogsz.- suttogta a fülembe.
- Liam! Nem rémlik, hogy ilyen perverz voltál!- kuncogtam.- Amúgy meg, tudom.- kacsintottam.

***

- Kéred az egyik bugyim?-nevettem.
- Szerinted el is férnék benne?- kuncogott.
- Te nem hoztál magaddal alsónadrágot!- mosolyogtam.- Mondom vedd fel!- dobtam oda neki  a  párduc mintás fehérneműmet.
- Ahj, de csak miattad!- nevetett.

Levette a törülközőjét.... tekintetem akaratlanul is férfiasságára vándorolt. Elpirulva félre pillantottam. Eléggé....méretes....khm...

- Hope ez nem akar feljönni!-nevetett.- Oh megvan.- elkezdett pózolni benne.
- Liam ez kicsi rád!- állapítottam meg.
- Azért csukd be a szádat!-kuncogott.- Tátva maradt!- közelebb jött és végig simított arcomon.

Lábujjhegyre  álltam és megcsókoltam miközben két ujjamat a "bugyijába" akasztottam. Vissza csókolt és megfogta derekamat. kicsit felgyűrte a pólómat így kivillant  a fekete fehérneműm alsó része.

- Aludhatsz meztelenül Liam.- mondtam a csók után.
- Biztos?- nézett le rám. Én csak bólintottam.- Köszönöm!-nevetett.

Levette és visszarakta a fiókomba. Hátulról átölelt és elkezdte csókolgatni a nyakamat. Becsuktam a szememet és teljesen átadtam magamat Liamnek. Felé fordultam és megcsókoltam. Egyik kezemet mellkasára a máikat pedig tarkójára tettem. Kicsit megemelte testemet és lerakott az ágyra.  Ránehezkedett alkarjára és elkezdte csókolgatni nyakam.

- Liam  drágám megyek!- szólt fel Karen.
- Vedd fel az alsót!- mosolyogtam.

Bólintott és lekiabált, hogy megy..kinyitotta az ajtót és lement.
(kattints a képre, hogy nagyobba is lásd írtó szexi Liamat)

Én csak néztem, hogy hogyan megy le a barna hercegem a lépcsőn.. miközben a háta mögött cammogtam.

- Oh, remélem nem zavartam meg semmit!- mondta az én drága második anyukám.
- De!- mondta Liam nyugodtan. Elpirulva álltam az írtó szexi Payne mögött.
- De védekezzetek ám!- na jöttek a kínos tanácsok.
- Anya!- nevetett.- Nyugi! Na de jó éjt!- mosolygott és megpuszilta.  Én is elköszöntem Karentől. Anyut is megpusziltam, majd Liam megfogta a kezemet és felmentünk a szobámba.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sziasztok!:) Kicsit késve de meghoztam a 11.részt!:) Köszönöm az új fejlécet Orbán Szandrának a legjobb barátnőmnek! Kicsit változott a blog külseje!:) A következő részt sokkal gyorsabban fogom meghozni! Jó olvasást! 4 komi és kövi!! xx

8 megjegyzés:

  1. Ezt a reszt en csak kis huncut resznek nevezem.....irto jo lett es ez a valtozas is nagyon vagi az oszies hangulat meg a fejlec is ....:) :-* nagyon szeretem ezt a blogot :-* meg teged is ~Henrietta

    VálaszTörlés
  2. hát..úristen ez de cukii*-----*:$
    nagyon várom az új részt!!!!!!:D
    puszi L.

    VálaszTörlés
  3. Most találtam meg a blogodat nagyon jó gratulálok :) várom már a következő részt :)

    VálaszTörlés
  4. Azt igerted h hamarabb fogod hoznii a kovetkezot:/ vagy talan azert nem hotad mert nem volt meg a 4 komi. Mostmar megvan ugyhogy kerlek siess a kovivel mert mar nagyon varom

    VálaszTörlés
  5. Tök jó!*.* kövi részt mikor hozod???

    VálaszTörlés